Nu börjar mysfredagen!

2011-09-30, 18:58:23 / Kategori: Allmänt
Idag har jag varit riktigt duktig! Har hunnit med sånna där saker som man drar sig för att göra för att man inte har tid eller ork. För nu är tvätten fixad, alla garderober är nu utrensade och det börjar äntligen bli lite ordning och reda. Det är så skööööönt! Hann till och med en snabbis till Marieberg och fick med mig två nya BH:ar. Behövdes med tanke på att jag rensade ut 2/3 av alla mina underkläder!

Det blev inga andra än the one and only boobshell från Lindex! Är lätt dom bästa BH:arna som finns att köpa nu, jag rekommenderar dom verkligen. Dom får dom allra minsta boobisarna att se stora ut! 179 kr går dom loss på, sjukt prisvärda.


johanna

Älskar dom BHarna :)



2011-11-03, 22:51:18 URL: http://jhnn.blogg.se/

B

Rackarns va fina dom var snuttan! :)



2011-11-12, 15:13:28



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?