Julpyntat lägenheten!

2011-11-20, 23:11:24 / Kategori: Allmänt
Idag har vi kört en storstädning och pyntat lite smått inför julen. Jag brukar inte pynta så mycket mest för att det är så sjukt drygt att ta bort allting men iår slår jag till med en adventsljusstake, lite tomtar och jag ska även köpa mig en ny adventsstjärna att ha i fönstret. Men idag så hittade jag iallafall världens finaste adventsljusstake på Enté!
.
.
.
Hittade även två nya ljusstakar i betong plus en liten prydnadstomte
.
.
.
Nu tänker jag krya ner i sängen för imorgon vankas förmiddagsjobb!

Birgitta

Hej gumman!

Vilken fin adventsljusstake du har köpt!!

GRATTIS på CECILIA dagen!!



puss o kram min älskade dotter



2011-11-22, 16:42:58



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?