My next tattoo!

2011-10-25, 20:42:30 / Kategori: Allmänt
Nästa onsdag är det dags för min tredje tatuering och jag är så taggad redan! Lite nervös, men mest pepp och förväntansfull. Det är samma kille som gjorde min andra som ska tatuera mig, så jag känner att jag är i goda händer. Men jag har ingen aning om hur svalan kommer att se ut, varken i storlek eller i form. Och jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ville göra den i färg eller svart/vitt? Men det ska bli så sjukt skönt att få täcka över mina otroligt fula streck eller vad det ska kallas på axeln!

Folk frågar mig varför en svala och vad den betyder. Har googlat lite och det verkar som att en svala kan betyda ganska många olika saker. Dom vanliga orden som kom upp var frihet, tur och evig lycka. Visst det låter jätte fint och gulligt men jag gör en för att jag tycker att den är SNYGG! Visst det är jätte fint när tatueringar symboliserar massa fina saker vare sig det är ord eller motiv, men kan det inte vara okey att bara tatuera in ett motiv som man är helt förälskad i och tycker är otroligt vackert? Det tycker iallafall jag! :)



Bye bye fula, osymetriska och solblekta tatuering jag gjorde när jag var 18 år!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?