Förtränger skolan ett tag till och drar till gymmet!

2011-11-03, 12:18:30 / Kategori: Allmänt
Skolan känns just nu överväldigande! Det är semninarum, tentor och c-uppsatts.. det tar liksom aldrig slut! Men just nu orkar jag inte tänka på allt de jobbiga utan jag tar en sväng till gymmet med Frida. Sen ser jag fram emot morgondagen då jobbet bjuder på Ladies Night! Just nu har jag inte alls tid med de men man måste ju få andas lite också. 

Igår skulle jag även har tatuerat mig, men i sista stund så ställde min tatuerarade in pga nackspärr. Så jag hoppas att jag har tid att gå ifrån tenta plugget en stund nästa vecka och få den gjord. Jag VILL VILL VILL!

Sen
måste jag bara uppmärksamma min otroligt talangfulla och fina vän Sandra som precis har startat upp en ny blogg. Hon är så sjukt duktig på att sy och gör allt från tunikor, t-shirtar och tröjor så kolla gärna in hennes blogg om ni är sugna på att beställa nått!

Den här blusen fick jag hem förra veckan! Kolla in skinndetaljerna!







Sandra

Snygging.. Såg nu att halsrigningen kanske inte var den bästa.. :/ men men.. ;) Den oranga tröjan är inte paxad än.. :)



2011-11-03, 22:06:22 URL: http://sgklader.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?