Dags för städning!

2011-09-27, 19:22:09 / Kategori: Allmänt
Dom senaste veckorna känns det som att jag har levt i en resväska. Och mycket åkande fram och tillbaka till Örebro har resulterat i en lägenhet som ser ut som ett BOMBNEDSLAG/KRIGSZOON/HORHUS ja you name it! Så nu efter lite kort kvällsjobb så har jag tänk att ta tag i de! Sjukt otaggad men det måste verkligen göras! Tar ju dubbelt så lång tid nu när man bor själv i veckorna... Var iallafall iväg med Frida på en lite shoppingspree tidigare idag och fick med mig lite saker från bla. Ikea. Vill försöka få lite ordning i byråer och garderober nämligen, så jag har köpt lite smått och gott till de. 

Måste bara berätta att jag följde med en arbetskompis och tippade idag efter jobbet.. MIN ALLRA FÖRSTA GÅNG! Tippade för typ 30 kronor på nå trav grejs, jag fattar ju nada men det känns ju jätte kul! Tänk om man vinner?! Hoppas hoppas...


NU STÄD!
Saknar mina små bäbisar som är hos husse i Hofors i veckan :(




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?