Sommarlov!!!... typ!

2011-05-24, 21:16:22 / Kategori: Allmänt
Idag köttade jag och Friday uppsats hela långa dagen och blev tillslut klara! Vi lämnade till och med in den tre dagar i förväg, sjukt bra framförhållning för att vara oss. Tror aldrig det har hänt och det kommer förmodligen aldrig hända igen! Det firas iallafall med kladdkaka och cola fram för en film... A-teem tror jag den hette. Imorgon är det stan, jobb och bio som gäller. Jag och Frida ska nämligen gå på premiären av Baksmällan 2, kommer bli kickass tror jag!





Fritsoooo

SÅ BÄST ÄR VI! i morgon firar vi big time :-)



2011-05-24, 21:49:13

Birgitta

Hej gumman!!

Du/Ni är så himla duktiga, pappa o jag är så stolt över dig o dina prestationer!

Vi får väl fira lite extra när vi ses i helgen;)

Puss o kram

Mamma



2011-05-25, 10:49:43

Anonym

ÅH! jag vill verkligen se baksmällan 2, får se när jag har tid.

Älskar den sortens filmer, gillar du också sånna? :D



2011-06-03, 01:24:36 URL: http://robinhoods.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?