Inte trött, UTMATTAD!

2011-05-17, 23:26:00 / Kategori: Allmänt
Shit vad jag har sovit dåligt inatt! Vridit och vänt på mig och trott att jag sovit över x antal gånger... alla skyller på fullmånen, visste inte ens att sånt kunde påverka sömnen? Jag var iallafall helt förstörd när jag kom hem från jobbet, la mig i sängen och somnande så skönt i nån timme innan det bar av till Anna för lite kvalitéts häng med pizza, godis och chips! Nu ligger jag i sängen och kommer däcka när som, för imorgon är det förmiddags jobb som gäller igen. Sen bär det av mot en intervju om diskriminering för min och Fridas uppsats. Hörde jag kaffe på Java? 

Måste bara berätta att mina kära sötnosar Jenny & Irene överraskade mig med en tårta på jobbet idag! Haha.. har nämligen "klagat" att jag också minsann vill ha tårta (alla kunder får nämligen en tårta med sig hem när man köper en ny bil). Så jag hade väl tjatat hål i huvudet på dom så dom gav sig till slut! Sen tyckte dom att jag varit så duktig som klarade min tenta.

Doris Update: Hon går fortfarande på smärtstillande medicin men hon har varit mycket mer aktiv idag och ser inte ut att ha lika ont när hon går länge! Min bäbis är påväg tillbaka!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?