Världens sämsta immunförsvar.com!

2011-03-22, 12:49:13 / Kategori: Allmänt
Vad är det med våren och sjukdomar egentligen?! Seriöst, så fort solen tittar fram och snön börjar töa bort så blir jag sjuk! Feber i söndags, en sjukt irriterande slemhosta igår, smärta i ögonen, feber inatt och idag lägger vi till en herderlig förkylning på de! Har ni någonsin hostat så mycket nån gång så att ni har fått träningsvärk i magen? ... Det har jag upplevt nu och det är inte så nice som det låter.  Nää jag är inte bitter!

Idag är iallafall sista dan jag är sjuk, för imorgon vankas det jobb och jag måste jobba! Sen om det kommer sitta en hängig receptionist med blå ringar under ögonen och knakig röst hör inte till, jag måste jobba. 

sista sjukdagen spenderas med mina två nufynna bästa vänner: Alvedon och Heroes! 





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?