Fredag!!

2011-03-04, 13:28:10 / Kategori: Allmänt
Veckan har bestått av lite jobb, lite skola och lite utgång! Tyvärr ingen träning för jag mår inte helt hundra, är absolut inte dödssjuk men har sådär irriterande ont i halsen hela tiden. När jag känner mig orkeslös och småsjuk så tappar jag all intresse för träning, istället går jag runt och beklagar mig och är allmänt bitter. Sjukt bra metod, ni borde prova.

Nu väntar jag bara på att mickey ska iväg till skolan så jag kan storstäda lägenhet i fred. Ibland så fungerar det faktiskt bäst, för när jag kör i gång med städning så förvandlas jag till en liten städ-hitler. Jag bara kööör och den som kommer i min väg (oftast micke) kommer ångra sig. Det ska gå fort, smidigt och framför allt i den ordning jag vill!

Ikväll blir det iallfall mys med bästa Anna, vi ska leka sambos i Frida och Jockes lägenhet ikväll. Let´s Dance och Big Brother står på schemat, en vanlig fredagskväll med andra ord. 

Den osminkade sanningen ser idag ut SÅHÄR!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?