As grav!

2011-03-31, 23:26:18 / Kategori: Allmänt
Senario: Micke sitter och kolla på tv medans jag sitter och kollar bloggar, allt är som vanligt alltså. Helt plötsligt tycker jag höra min dator klicka, ni vet sånna där metalliska "klick ljud" som datorer kan ge ifrån sig när hårdvaran på datorn krånglar, ja jag vet detta eftersom min dator krånglat på det viset förr och lämas in för det problemet förr.

Jag blir såklart sjukt upprörd över att min älskade (läs:hatade) dator krånglar IGEN! Micke lutar sig över min dator och försöker höra klick ljudet, jag sätter tvn på ljudlöst och halv skriker "hör du det serilöst inte?!". Men nej killen är ju fan döv så han hör ju inget... Det går ett litet tag sen börjar jag höra klick ljuden igen, och dom kommer ännu oftare och jag hör dom ännu högre. Sen känner jag att jag får en smärta i handleden och inser att jag har suttit med min huvud lutat mot min handled ett längre tag. Ni vet så man blivit sådär stel och mör i den, så av en slump tittar jag på min handled och vad sitter på den???

... Jo min klocka och vad gör en klocka, jo den tickar! Haha gissa om vi skrattade då! 






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?