Underbara söndag!

2011-01-16, 15:10:34 / Kategori: Allmänt

Vaknade idag och var lite seg men inte bakis! Yeey! Underbara känsla, så här vill jag må efter varje utgång. Det är så ovärt att förlora en hel dag pga av bakissjukan! Varför slösa bort en dag liksom? Så nu ska jag dra igång med storstädning av vårt otroligt stökiga lägenhet och sen bär det av till gymmet med Frida för ett konditionspass. Sen är det sushikväll hos Frida & Jocke. MYS!

Gårdagen var iallafall mestadels rolig, skrattade så sjukt mycket så jag fick ont i magen! Baywatch here we come liksom! Men kvällen blandades även med lite tråkigheter, drama som man önskar att man kunde vara utan... men vi avslutade kvällen med booty shake till Greese på Strömpis! Lyckat!

Så nu städning! Men jag tänkte bjuda på en bild från Fuerto Ventura som jag bara älskar! Fan vad man längtar tillbaka!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?