Myssöndag!

2011-01-30, 15:43:08 / Kategori: Allmänt
Idag tog jag en riktig sovmorgon till tolv och ändå lyckades knappt ta mig upp ur sängen då. Jag bestämde mig för att strunta i att träna idag eftersom min kropp känns ganska sliten och mördbultad efter veckans pass. Men jag lyckades släpa med mig Baby ut på en lite promenad runt Naturens Hus, fast det blev lite mer fika än promenad. En riktig lyxfika blev de! Ikväll blir det biomys, känner att det är dags att få en dos av Johnny Depp så vi ska se The Tourist. Nu ska jag kolla på senaste avsnittet av Vampire Diaries, som jag har LÄNGTAT!

Kladdkaka till mig och morotskaka till baby, smakade även en macarons för första gången dom var sjukt sjukt goda!




Emilia

Sv: Hon är grymt söt, älskar hennes blogg :)Såg du länken? Eller läser du också hennes blogg?



2011-01-31, 08:58:29 URL: http://emeran.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?