Mättat shoppingbegäret en aning!

2011-01-18, 17:26:15 / Kategori: Allmänt
Har spenderat dan på Marieberg och köpt lite smått och gott! Både till mig, lägenheten och till baby. Åhhh man mår så bra när man fått shoppat lite! Nu bär det av till gymmet för ett Indoor walking pass (om jag får plats) annars blir det kondition på gymmet. Sen kvalitets mys med baby när jag kommer hem, med lax och pressad potatis! 


Jeans, t-shirt, basunderkläder, klocka, plånbok och en fjäder som man tar bort hår med.



Köpte en Tigerplånbok till älskligen och en Marc O´Polo korthållare till mig själv.



Två tavlor och ett par ljusstakar till hallen, som i stort sätt är helt inredningsklar nu!


sandra

Man måste verkligen shoppa loss ibland.. :D

Men om lägenheten är klar nu så tycker jag du ska ta massa kort på den och lägga ut.. är nyfiken!!



2011-01-18, 20:00:06 URL: http://gustis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?