Indoor walking!

2011-01-19, 20:15:12 / Kategori: Allmänt
Idag provde jag på att köra ett indoor walkning pass på friskis och det var riktigt kul och jobbigt! Det går ut på att "springer" på crosstrainer liknande maskiner under en timmes tid och kör lite olika balansövningar och "springer" i olika takter. Det kändes som att det var sjukt bra träning ialf! Rekommenderar verkligen!

Jag har även hunnit med att göra naglar idag på en lite salong i Haga centrum här i Örebro. Var en jätte skön och härlig tjej som var riktigt duktig men shit vad svårt det är att ha långa naglar när man inte haft det på flera år! Jag slår i dom på konstiga ställen och tekniken för att sms:a och skriva på datorn är ju helt annorlunda. Så jag hoppas att jag vant mig med dom om några dar. Till min förtjusning råkade jag gå in på en liten blomsterbutik i Haga köpcentrum och såg att dom sålde Yankee candles! Har ju inte hittat nått ställe i stan som säljer sånna? Så jag blev i allafall över lycklig! Köpte med ett hem på en gång.

Resten av kvällen blir lugn ska ta mig en lång dusch, göra en ansiktsmask och bara ta hand om mig själv. Men först en till kopp kaffe i min nya latte muggar! ... Bara jag som gillar att dricka kaffe efter jag tränat?








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?