Hemma redan!

2011-01-24, 16:12:03 / Kategori: Allmänt
Vår monsterföreläsning kortades ner två timmar idag för vår lärare var sjuk, så här glad blev jag då!

nu chillar jag lite innan det är dags för matlagning och ett efterlängtat Indoor walkning pass! Har varit träningsledig sedan i fredags så jag känner sjuklig abstinens efter att få röra på fläsket lite.

Jag har även börjat få sommarjobbsångest, har noll koll vart jag ska jobba i sommar. Jag har ju bestämt mig för att vara kvar i Örebro oavsett, även om det betyder att jag måste läsa sommarkurser här för att få ihop pengar. Hemma vet jag att jag är garanterad att jobba på ett äldreboende men jag vill verkligen få ett jobb här i stället! Just känslan av att inte ha nån aning är sjukt jobbig! Men jag ska lägga i en högre växel nu och hoppas på att nån stackare vill anställa mig i sommar.

Sandra

Neeeej!! Kom hem i sommar..

Tänk alla grillkvällar som kommer vara hemma hos oss, tänk så mysigt att ligga och sova på Engeltofta.. Tänk.. Åhh.. Mys sommar i gävle ;)



2011-01-24, 19:47:15 URL: http://gustis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?