Helt slut i mina handleder!

2011-01-29, 17:09:26 / Kategori: Allmänt
Jag måste ha jordens svagaste underarmar och hanleder! Efter gårdagens Ki Box 2 kan jag i princip inte röra, lyfta eller ens skriva på datorn... Jag kan inte beskriva känslan för det är inte en vanlig träningsvärk utan dom är liksom helt oanvändbara. Även om jag försöker lyfta något eller diska så vill dom inte riktigt sammarbeta, det är liksom som om handlederna har fått nackspärr. Sjukt obehagligt iallafall!!

Jag lyckades iallafall ta mig till gymmet idag och köra 45 minuters kondition, vaknade och var helt slut idag och ville bara ligga i sängen hela dan, men det känns alltid så värt det efteråt! Kvällen blir lugn för mig, skulle ha varit på middag hos Ida men den blev uppskjuten till en helj. Så ikväll ska jag nog ha en Malin-kväll (Baby ska ut så jag har lägenheten för mig själv = yeeey) och hyra sånna där riktiga nörd filmer som ingen annan än jag vill se :) Och äta massa godsaker! Perfect night!


Sen tycker Nike kan ta och sponsra mig med ett par nya träningsskor eftersom jag är en sån trogen Nike användare!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?