Ångest!

2011-01-27, 19:31:12 / Kategori: Allmänt
Idag efter vår föreläsning åkte vi (Jag, Anna, Frida) hem till Frida för lite brödbak, vi bakade både hårt och "mjukt" bröd som var fyllda med nyttiga fibrer och frön. Det mjuka bröd smakade ungefär som det såg ut, inge vidare alltså. Det hårda blev däremot mer lyckat, men shit vilka magknip vi hade efteråt. Inte så konstigt kanske med tanke på att våra magar inte alls är vana på knappt nå fiber alls.


Vårt ooooroligt goda detox bröd!


Efter en hel dag med slappande i soffan så bestämde vi oss för att vi inte orkade träna och struntade i det, genom att inbilla oss att man ibland får strunta i träningen om man verkligen inte känner för det. Men jag hann inte mer än komma hem innan jag klickade in på Tyras blogg och såg den här bilden! Och den här kroppen får man inte genom att strunta i träningen och slappa, så det var första och sista gången jag struntade i ett träningspass för att jag var "trött"!


sandra

Men en sån där kropp vill du väl inte ha? :S ?



2011-01-27, 22:58:21 URL: http://gustis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?