Trött!

2011-02-22, 18:32:41 / Kategori: Allmänt
Glömde berätta igår att jag körde mitt livs andra spinning pass igår, provade på det för typ sex år sedan och hatade de! Men igår så svalde jag hatet och begav mig till friskis för att prova på det igen. Jag var beredd på ren och skär DÖD... vilket jag till viss del kände. Men ändå så gillade jag det! Det var sjukt sjukt sjukt jobbigt och jag har nog aldrig svettats så mycket i mitt liv nån gång, men det var okey. Tjejen som satt på cykeln bredvid mig varnade mig för att det skulle vara jobbigt i början men att man blev beroende av det. Så nu ska jag ge det en chans och se om det kan bli mitt nya beroende, spinning here I come!



Idag efter skolan drog jag och Frida iväg en sväng till gymmet för lite kondition och mina ben var minst sagt möra efter gårdagen. Fick kämpa mig igenom 45 mintuer ren och skär mjölksyra och smärta, så nu är jag helt slut. Har jag precis ätit middag, kyckling och rotfrukter i ugn. Så gott! Sen ska jag lyxa till det lite och baka mig en kladdkaka lite senare. Om mickey kan köpa med sig lite ägg hem från träningen förståss.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?