Lång promenad!

2011-02-17, 17:45:50 / Kategori: Allmänt
Saknar ett riktigt bra promenad ställe i Örebro, det finns säkert men jag har liksom inte hittat det än. Som idag, var så sugen på att ta mig ut i det fina vädret vilket jag gjorde men jag gick typ rakt igenom stan. Kändes inte ett dugg mysigt! Jag vill promenara i skogen eller längst vatten när jag ska ut och gå, har inte nära till nått sånt här i Örebro. Om det finns nån som har ett fint promenad stråk att tipsa på så feel free!

Idag har jag köpt hem massa gott så jag kan göra lyx pannkakor! Grädde, banan, bär och glass ska bli sjukt gott.


Emilia

Bakom universitetet finns en skog med massor olika spår och slingor på allt från 2-6 km :) Fin träningsjacka du köpt!!



2011-02-17, 18:28:16 URL: http://emeran.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?