Läggdags!

2011-02-08, 23:48:13 / Kategori: Allmänt
Det blev inget ki box pass för mig och Friday ikväll för när vi kom dit och skulle "checka in" så hade vi tagit fel på tid och var en halv timme sena.. typiskt oss jag vet! Så jag skjutsade hem Frida som bestämde sig för att ha sin vilodag idag, men jag drog tillbaka till gymmet och körde ett ganska lugnt konditionspass. Var helt seg och tung i kroppen så det blev inte mer än 40 mimuter.

Imorgon
tänkte jag faktiskt försöka ta mig upp tidigt för en liten morgonpromenad, om det inte är snöstorm då. Ska upp och jobba förmiddag (börja sju!) på torsdag för första gången på jag vet inte hur länge. Så teorin är att om jag går upp tidigt imorgon så kommer jag automatiskt bli trött tidigt imorgon kväll och komma i säng i tid. Smart tänk där! Efter morgon promenaden är det plugg med Johanna som gäller och på kvällen står ett skivstångspass på schemat.

GE MIG VÅR OCH TUSSILAGO!


Sandra

Blir ju rädd hur du kommer se ut när jag träffar dig. Du verkar ju träna VARJE dag vilket inte kan vara bra för din lilla kropp.. ta det liiiiite lugnt.. :) <3



2011-02-09, 11:43:24 URL: http://gustis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?