Drömmer mig bort!

2011-02-16, 22:46:47 / Kategori: Allmänt

Jag
och Micke har tröttnat på det sketna studentlivet och tänkte köpa oss en fräsch bostadsrätt i Stockholm! Ni är så välkomna att hälsa på! :) Vi är fortfarande lite osäkra på vilken vi vill ha, båda har ju liksom sin charm. Älskar ju takbalkarna på lägenheten i Kungsholmen men den i Vasastaden är ju mer modern men har också en sjukt läcker planlösning. Vi får helt enkelt buda på båda två och i värsta fall (om vi inte kan bestämma oss) får vi ha den enda som övernattningslägenhet bara!
Kungsholmen



Vasastaden



Emilia

men om jag köper det ena och du det andra så kör vi liksom?! fy fan va man är o-stekig ändå :/ haha.



ville bara säga att jag saknar dig mallan ballan!! tycker vi ska ses snart! (och såklart resten av tjejerna) är iaf en mycket trogen läsare av din grymma blogg ;) pöss!



2011-02-17, 08:57:25 URL: http://emeran.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?