DATOR KRÅNGEL!

2011-02-16, 16:55:43 / Kategori: Allmänt
Min fitta till dator har såklart dött IGEN! Började krångla igår när jag skulle göra en återställning av datorn och sen gick den aldrig att sätta på igen. Så nu måste jag lämna in den på lagning IGEN och vänta flera veckor på den IGEN, så får man väl hoppas på att den fungerar sen. Jag blir bara så trött, irriterad och frusterad! Lägg sedan på en sjuklig huvudvärk så förstår ni vilken underbar dag jag haft!

Därför tvingade jag ut Micke till marieberg för en lunch, rödspätta med potatis såklart, och tröstshoppade en ny tränings jacka från Nike! Sjukt fin och jag förtjänade den verkligen! Nu håller jag tummarna för att min huvudvärk går över så jag kan köra ett skivstångspass senare ikväll.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?