Alla hjärtans dag!

2011-02-14, 22:25:58 / Kategori: Allmänt
Idag har väl ingen kunnat ungå att det är alla hjärtans dag och visst är det kul att det finns en dag som går ut på att visa och uttrycka sin kärlek för sina nära och kära. Med risk för att låta bitter så måste jag erkänna att jag tycker att den har blivit lite too much. Att man måste spendera den ihop med sin pojk/flickvän, köpa blommar, ge varandra presenter och bara vara så där allmänt drygt nykära.

Kommer ihåg när jag var singel och vilken hatkärlek jag kände mot den här dagen. Tyckte det var underbart för dom som hade nån att dela den med, men sjukt deprimerande för oss som inte hade det. Så även fast jag är i ett förhållande nu så gillar jag den inte särskilt mycket, tycker den känns onödig.

Men till alla mina underbara, famlij och vänner, massa massa massa KÄRLEK till er idag och men även alla andra dagar om året! ♥♥♥


Särskilt tack till min bästa Sandra som överrakade mig med ett paket imorse dagen till ära! Blev så glad!!! ♥♥♥






fritsoooo

Eh, bittra allahjärtansdag människa! Next year, you gonna love it!



2011-02-15, 16:41:44



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?