Trötter.com

2011-04-12, 20:22:42 / Kategori: Allmänt
Var helt slut när jag kom hem från jobbet vid halv sju, varit mycket att göra idag. Skulle egentligen åkt och tränat nu på kvällen men innan jag hade hunnit med och ätit middag och varva ner lite så rann tiden iväg. Tycker inte alls om att träna sent på kvällen egentligen, men vad gör man när man jobbar till 18 nästa varje dag? .. Jo man tränar innan jobbet såklart, så imorgon ska jag trotsa min kassa självdiciplin och försöka ta mig till gymmet runt nio (!). Önska mig lycka till.

Innan det var dags att åka till jobbet så hann jag med en snabb lunch på stan med Mickey. Var till och med så bra väder att man kunde sitta ute i solen och äta, super mysigt! Så nu längtar jag ännu mer efter att alla mysiga uteserveringar ska öppna och att värmen ska komma.

Nu --> SOFFAN!






Frida

Snyggaste du!



2011-04-13, 01:32:58



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?