Trötter!! Klockan är innan tolv och jag li...

2011-04-07, 23:28:22 / Kategori: Allmänt

Trötter!! Klockan är innan tolv och jag ligger redan utslagen i sängen. Minst sagt ovanligt! Idag var jag som sagt ledig från jobb, istället var det skola och träning som stod på schemat. Körde mitt allra första riktiga axel och ryggpass på gymmet, är ännu mer förstörd i kroppen nu. Känns underbart!! Imorgon är det eftermiddags jobb som gäller. Sen är det årets första grillning på tärnvägen, ska bli riktigt myyys!! Måste få ge Åhléns massa tummar upp för deras bra priser! Var där och köpte lite smått och gott. Lyckades få med mig en ny mascara, highlighter, eyeliner, ögonfransböjare och ett par scrubhandskar allt för strax över femhundralappen!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?