Natti Natti!

2011-04-10, 01:50:00 / Kategori: Allmänt

Idag
har varit en riktigt produktiv dag som började med ett rygg & mag pass på gymmet, sen bar det av hem för en rejäl storstädning av lägenheten samt tvättning. Hann med en sväng till solariet också så en riktigt skön lördag med andra ord! Nu på kvällen har vi mumsat på popcorn och hets druckit Fanta, som för övrigt är en sjukligt underskattad dryck, framför Due Date. 

Har även suttit och lusläst Svenska Grand Danios Klubbens hemsida och tittat upp uppfödare och nästa gråtit över alla söta små valpar. Jag vill HA EN GRAND DANIOS NU! Helst igår! Det är verkligen min drömhund, som jag har lovat mig själv att jag ska införskaffa en dag. När mitt liv innehåller tillräcklingt med tid, rum, energi, pengar och stabilitet. Läääängtar redan.


Visst är det svårt att tänka sig att dom här små krabaterna väger ca. 70 kilo efter ett år!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?