Myslördag! ♥

2011-04-09, 13:08:15 / Kategori: Allmänt
Igår var det en riktig mysfredag hemma hos Annalito med vin och gott sällskap! Idag är det träning som står på schemat, ska snart dra med mig Micke (som äntligen köpt träningskort) till friskis för ett rygg & mag pass. Försöker verkligen komma igång nu på riktigt och köra iallafall fyra dagar i veckan och fokusera på olika muskelgrupper varje gång. Visst jag går med en sjuklig träningsvärk var och varannan dag men när jag väl börjar märka resultat så kommer det vara så värt det! Det är så tråkigt att det tar sån tid bara, jag är en otålig människa som vill se muskler ploppa upp efter ett enda gympass. Så framot sommaren hoppas jag att man kan se nån lite kontur på mina spagetti armar.







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?