Kors i taket!!!

2011-04-13, 22:39:35 / Kategori: Allmänt
Imorse var jag på gymmet strax efter klockan nio (!) och jag var inte ensam med att morgonträna, fattar inte hur folk orkar? Men jag måste erkänna att det kändes riktitgt bra efteråt, man blev liksom lite stolt över sig själv att man gjort nått vettigt på morgonen för en gångs skull. Ska försöka ta mig till gymmet på morgonen varje gång jag jobbar eftermiddag, iallafall försöka. 

jag försöker verkligen komma igång med tränigen på riktigt nu mitt enda problem är att jag är sån godis/chips/cola slyna som hatar att ta en frukt istället när sötsuget kryper sig på. Som ikväll har jag på en timme lyckats trycka i mig massa godis, chockladpudding och chips. Men vad ska man göra när man är socker och chips beroende? Tips tack?

Imorgon är det skola och träning som gäller, det är ett bröst & axel pass som står på schemat. 



Emilia

Man måste få unna sig, speciellt du som inte lägger på dig! Fortsätt träna så FÅR du unna dig vad du vill!! :D:D:D:D :D :D



2011-04-14, 17:56:50 URL: http://emeran.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?