♥♥♥

2011-04-06, 23:52:15 / Kategori: Allmänt
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MIN UNDERBARA OCH FINA VÄN!!!! ♥





Idag har det verkligen varit full rulle hela dagen! Började med att skjutsa baby till skolan vid tio, sen var det bara att åka hem och göra sig iordning för en tidig födelsedagslunch med Frida på Java. Sen bar det av direkt till jobbet, direkt när jag slutade åkte jag hem och bytte om och köpte med mig donkan till mig och Anna. Hemma hos Anna vart det årets första glas vin utomhus! Sjukt mysigt. Nu känns det att våren är på ingång... PÅ RIKTIGT!

Imorgon är det äntligen lite ledigt från allt jobbande och det ska bli riktigt skönt att få gå till skolan faktiskt. Efter skolan bär det av till friskis för ett gympass med Frida. Men nu GOD NATT!




Frida

TACK ÄLSKLING! du är bäst <3



2011-04-07, 20:57:32



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?