Plugga plugga plugga bort din sura min!

2010-11-23, 12:05:59 / Kategori: Allmänt
Jag har verkligen vaknat på fel sida idag! Är bara allmänt irriterad, trött och frustrerad... ja ni kanske kan gissa vad som är på gång? Jag ska nog avsluta min dag med en lång promenad sen så kanske lite av irritationen försvinner! Men först är det plugg som gäller, Frida kommer hit om ett tag och hämtar upp mig så ska vi dra till bibblan och sitta ett tag och försöka bli klar med lite teorier och inledningar.


Just nu längtar jag bara tills på torsdag när jag ska åka hem till Gävle för att hjälpa mamma och pappa flytta. Helt sjukt att dom flyttar från lilla Valbo in till stan! Ska bli jätte kul att få se nya lägenheten. Tyvärr så kommer jag inte hinna med så mycket mer än att bara flytta, men jag ska försöka klämma in en träff både med Sandra och Gloria är det tänkt!


Bjuder på en bild från i lördags istället! En kickass kväll hemma hos Emilia och Erik helt enkelt!
(Bilden är snodd från Emilias blogg)

(Jäkla Anna som varit utomland och är brun somen bajskorv! Ska aldrig mer sitta bredvid henne!)

Emilia

haha you are LOVELY!



2010-11-23, 13:03:13

Anna

Bajs på dig!



2010-11-23, 16:29:48

Sandra

Kanske vi ska ses på torsdagen? Jag jobbar till 18 och ska nog åka och köpa bil direkt efter jobbet så om du inte ska flytta hela natten åt mamma&pappa kanske vi ska ses på torsdagkväll?



2010-11-23, 20:18:17 URL: http://gustis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?