Min dator har kraschat!

2010-11-16, 00:09:08 / Kategori: Allmänt
MINA NYA DATOR HAR KRASCHAT!!!! BLIR SÅ SJUKT JÄKLA IRRITERAD!!!!!!!!!!!!!!!!!


... köpte en ny dator för typ 2 månader sen som jag var skit nöjd med,, men det senaste tiden har den börjat krångla jätte mycket! Musen strejkar, det går inte att öppna program, den hänger sig och den ger ifrån sig konstiga klickljud!
Kul verkligen kul att en ny dator kraschar nu när man har som mest i skolan och verkligen MÅSTE ha en dator för att överleva!


... Baby sitter och fixar med den nu och gör nån systemåterställning och tar bort allt på datorn och typ gör den som "ny" igen. Om inte det fungerar så hoppas jag att man kan utnyttja garantin och få en ny,,, annars DÖÖÖÖR jag!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?