Jag svettas ihjäl!

2010-11-24, 00:16:26 / Kategori: Allmänt
Som jag klagade på värmen i vår lägenhet precis när vi hade flyttat in. Man var tvungen att klä på sig mjukisbyxor och huvtröja för att överhuvudtaget överleva natten, ändå så vaknade man upp iskall och till 17 graders värme på morgonen! Så vi klagade några gånger till hyresvärden, vår vaktmästare var här och luftade elementen och vips så hade vi plötsligt 25 grader i lägenheten! Lycka kände jag! Äntligen lite värme... men det visade sig att det var svårt ha det kallare än 25 grader för sänker man elementen blir det bara kallt igen. Jag har ju hellre varmt än kallt, man får ju klä av sig lite bara. Men nu ikväll (med en sväng av trötthet blandad med pms) känns värmen outhärdlig!


Så nu ska jag ta mig en kall dusch och gå och lägga mig med dessa två myskorvar som verkar stortrivas i värmen!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?