Jag är sååååå trött!

2010-11-16, 20:10:40 / Kategori: Allmänt
Idag har jag flängt runt överallt känns det som. Började med att jag och Frida träffade upp Erik i skolan och försökte kicka igång B-uppsatsskrivandet sen bar det av med båda katterna till veterinären för båda har åkt på öronskabb. När vi köpte Doris kom hon från ett hem med 5 andra katter och 3 hundar, tydligen är öronskabb nått som kan smittas både mellan hundar och katter så alla djur hade lyckats få det. Jag fick medel för att behandla det men det gick aldrig bort och stackarn går och kliar sig hela tiden...men nu har båda katterna blivit undersökta och fått medicin så nu ska det vara borta inom en vecka!


Jag åkte först till veterinären sen direkt till apoteket för att hämta ut medicin, då fanns bara medicin till Selma så det var bara att ta bilen ut till Marieberg och köpa medicin till Doris. Sen insåg jag att jag inte fått nått kvitto på andra apoteket (behöver det för att få tillbaka pengar på försäkringen) sen då var det bara att åka tillbaka dit och be om att få ett kvitto.


Sen åkte jag hem och däckade i typ 2 timmar... vaknade helt förvirrad och trodde att klockan var typ tio på kvällen så var klockan bara sex! Man blir ju helt fucked up i huvudet när det är mörkt ute 24/7. Det enda jag vill är att det ska vara ljust ute och varmt,, då mår jag som bäst och har som mest energi! Nu är man bara seg och trött!
MALDIVERNA!!! Ett av mina drömresemål... hit ska jag åka nån gång i livet!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?