In desperate need of bloggdesign hjälp!

2010-11-15, 20:54:17 / Kategori: Allmänt
Long time no see but im back bitches!

Vad har hänt sen sist då?

  • Börjat min tredje termin, en sjukt sjukt sjukt jobbig termin med jätte mycket att göra. Stressad till tusen!
  • Baby har flyttat från Gävle till Örebro :)
  • Flyttat 20 meter längre ner på gatan till en större lägenhet.
  • Slösat alla min pengar på möbler och inredning till nya lägenhet (är fortfarande långt i från klar) men det är så värt att ha fint hemma!
  • Införskaffat mig en till katt.. som döptes till Doris.
  • Jag har köpt mg en ny dator! yeeeey!
  • Gått från att vara blondin till brunett... IGEN!

... Jag har tänkt lägga upp lite bilder på nya lägenheten men jag väntar lite med det tills vi får lite mer ordning och reda här hemma. Lite för mycket saker som fattas än sålänge! Men jag lovar att det kommer...



Ber om ursäkt för dom hemska bilderna men det är inte lätt att få med dom små vilddjuren på bild. Om det är nån som är kickass på bloggdesigner, hojta gärna till för jag behöver som sagt HJÄLP!

sandra

Äntligen.. Jag har kollat varje dag och väntat på ett inlägg..



2010-11-15, 23:40:46 URL: http://gustis.blogg.se/

Malin

Haha sötnöt! men nu ska jag dra igång igen :D känner att det är skönt att skriva av sig lite ibland!



2010-11-15, 23:58:16 URL: http://enmalinsdagbok.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?