Imorgon bär det av till Stockholm!

2010-05-06, 23:17:59 / Kategori: Allmänt
Dagen har bestått av gruppmöte på skolan, vi lärde gå igenom lite saker till seminariet imorgon. Sen var det bara att cykla hem för då kom min blivande lilla hyresgäst hem till mig och vi skrev kontrakt. Säger lilla för han är bara 90:a, men han ska nog kunna ta bra hand om min lägenhet... säkert bättre än mig som förstör toaletter, kylskåp och ugnar! Klant-Mallan!

Packat har jag även försökt göra... och jag måste erkänna att det gått sådär. Hatar att packa! Det blir alltid för mycket,, jag är ledsen Henning jag försökte! Sen kom Friday och Jocke och hämtade upp mig och skjutsade ut mig till Johanna och Fransisco som ska ha Selma i heljen. Den stackars katten får vara med om mycket hon, med tanke på hur jag flänger runt! Inom loppet av 4 veckor jag varit i Göteborg, Vemdalen och nu Stockholm.. plus firat Valborg däremellan! Så Selmis stackarn har fått varit lite överallt... men hon har blivit så bortskämd så det går ingen nöd på henne egentligen.


Men nu ska jag ta mig en dusch och packa ner det sista, för imorgon 12.35 sitter jag och Anna på bussen till Stockholm. Har redan bunkrat upp med det obligatoriska... colan, godiset och tidningen! ... Tjejer tagga för heljen nu för det kommer att bli kickass awsome!!!


Dagens!


Just det jag har solat också!




Lite av packningen..







emma, ung mamma åt julia [foto]

hellu! allt bra?



ja jag gör designer för 50kr just nu är det dock lite ont om tid med att hålla på med sånt men du kan väl fråga igen om någon vecka? :) kramis!



2010-05-07, 07:30:49 URL: http://emmzien.blogg.se/

Friday

ja men colan fick ju jag för att du är så rar min fina :) ha det underbart i sthlm med tjejerna så ses vi på måndag <3



2010-05-07, 14:58:41



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?