Idag började tydligen hockey-vm tydligen... IGEN!!!

2010-05-13, 20:36:11 / Kategori: Allmänt

Dagen har varit en rätt så lugn med en oboligatorisk tripp ut till Marieberg och tittat runt lite.. men med den påtagliga bristen på pengar så blev det ingen shopping för mig tyvärr! ... Nu är det tydligen hockey-vm som gäller för hela slanten och det är väl bara att accpetera lite sport på tvn så blir det inge gnäll när jag sitter och läser alla mina bloggar och hänger på facebook! Kompromiss tror jag att det kallas??



                                                                          Dagens!

  
                           




Imorgon är det seminarium som står på schemat,, känns väldigt kul med tanke på att jag inte har en enda bok änsålänge! Men men det löser sig alltid! Nu väntar jag bara på att Bella & Tyra show ska börja så att man får se lite catfight mellan dom och kisse! .... OOooooohhhh sopa!!!!!


 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?