Dags att göra kväller snart!

2010-05-11, 00:46:27 / Kategori: Allmänt
Min iPhone dog precis helt utan anledning och jag får inte igång den! As irriterande! Lika bra att göra kväller då... ska kolla in det senaste avsnittet av Vampire Diaries först bara. Nu tänker jag skriva en mening som jag sagt och skrivit kanske 1000 gånger: "Imorgon börjar mitt nya liv"! Men den här gången... den här gången så ska det bli sant! Med lite inspiration av Fanny så ska jag ta tag i mitt tränande och mina matvanor. Jag har bett baby göra ett träningsschema till mig (tänkte att han borde vara kapabel till det) och sen så måste jag följa de! ... Alla som tvivlar you will see, you will see!!! Och jag intalar mig själv att det inte är för sent att komma iform till beach 2010 .... typ.

Miranda Kerr ska nu bli min inspiration! Kvinnan är hothothot!


Sandra

Malin!! Hon är ju för smal, sådär får du inte se ut...



2010-05-11, 12:05:00 URL: http://gustis.blogg.se/

Glorre

Jag håller med Sandra, du är så fin som du är!! Men jättekul att du ska bygga muskler :)



2010-05-11, 17:34:31



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?