Pirates kväll!

2010-03-03, 17:43:34 / Kategori: Allmänt
Idag mår jag lite lite bättre än igår, huvudvärken börja sakta men säkert avstå... flickorna ska ut ikväll men jag kände att jag inte hade energi till det. Alkohol är de sista jag vill ha i min kropp just nu! Därför har jag precis beställt hem en kebab och cola som jag ska avnjuta till middag som levereras till dörren! Inte ett dugg sugen egentligen men äta måste man juh!

Kvällen till ära tänkte jag ha ett Pirates of the Carrabien maraton.. efter två dagars isolering så gör man vad man kan för att underhålla sig! Så ikväll står film på schemat! Imorgon är de skola, och jag ser fram emot de! Behöver lite social interaktion känner jag! Nu har jag tydligen ansträngt mig för mycket för nu mår jag illa... så tillbaka till soffläge!


Birgitta

hej gumman!!



tråkigt att höra att du fortfarande mår dåligt:(

hoppas det går över snart!

Jag lovar jag ska ta hand om dig o skämma bort dig när du kommer hem.

Ha en bra dag imorgon



Puss & Kram



Mamma



2010-03-03, 22:53:12



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?