Hemska dagar!

2010-03-02, 23:13:52 / Kategori: Allmänt
Söndag kväll fram till nu kommer inte gå ner som dom bästa dagarna i världshistorien direkt! Haft riktig jäkla migrän för första gången på typ 10 år (ja jag är så gammal så att jag kan komma ihåg saker som hände för 10 år sedan!).... Började i söndags kväll med att synen försvann, as läskigt! kunde inte läsa! sen kom huvudvärken... lyckades ta mig upp till skolan men däckade när jag kom hem... tillbringade kvällen i mörker och spya. Sov lite, vaknade upp idag och tog mig till frisören i tron om att jag var frisk. Men nej, kom hem däckade i några timmar igen och sitter här med en jäkligt dryg huvudvärk som vägrar försvinna! Hoppas kunna sova bort den inatt.. vill GÅ UT IMON!

Iallafall så var heljen fram till söndagen as bra! Sandra var ju här och vi hade det jätte mysigt! Vi hade middag hemma på fredagen med rödvin och chocklad! Vi skulle egentligen åkt till Gustafsvik på Relaxen men tiden gick lite för fort och vi bestämde oss för att ha en egen Relax i mitt badkar istället! :)
Lördagen tillbringade vi på stan och lunch på Java, sen hem för att fixa oss iordning tills kvällen... Strax efter de kom Cath och Linnea. Sen Friday och Johanna, och vi åt smörgåstårta och drack mojitos! Sen kom resten och det blev x-antal mojitos, rövhåls-sjungande, mänskligt pyramidbyggande, måns-avgudande, extremt fula kort togs , Balkankväll på Björnstugan and the rest... what happens in Örebrew......


Snott alla bilder från Sandra och Friday.. kanske dags att skaffa mig en egen kamera kanske ;)
NU ska jag återgå till att må dåligt! Blää!! Men imon, imon kommer jag må super!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?