En vanlig söndag med andra ord!

2010-03-22, 00:49:09 / Kategori: Allmänt
Tur att MTV har haft The Hills weekend idag, jag säger det med stolthet... JAG ÄLSKAR THE HILLS, jag älskar allt onödigt drama, alla karaktärer, allt hat, all avundsjuka och alla söta pojkar! Justin Bobby ta mig nu liksom! Jag döööör!

Men jag måste bara lägga upp bilder på The new and improved Heidi Montag som jag tyckte var sååå himla söt under dom typ två allra första säsongerna av The Hills... hon var så naturlig och söt! Girl next door liksom! Jag säger bara "Vad hääääände????" Det ser ju ut att vara helt olika personer! Sjukt vad man kan ändra sig själv... hennes barn kommer ju inte ens se ut som sin mamma när dom växer upp!


Jennie

hej tjejen!

hur är allt med dej?

kram



2010-05-03, 11:33:45 URL: http://jennsiii.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?