Trött är jag!

2010-06-03, 17:43:01 / Kategori: Allmänt

Sitter och vänta på att Frida och Sarah ska komma hem till mig så vi kan avsluta den här jäkla tentan... en gång för alla! Klockan är börjar redan närma sig 18 och jag har inte pluggat nånting på tentan än. Däremot har jag städat (..eller nja lite kanske då), tvättat och börjat plocka undan saker ut min lägenhet som jag inte vill ska vara här i sommmar.


Shit vad mycket skit man hinner saml
a på sig på bara ett år! Mina garderober är fyllda av onödiga grejor och under min säng ska jag inte ens tala om! Jisus! Hoppas på bättre städhjälp av mamma och pappa när dom kommer och hämtar mig på lördag.


Kan inte fatta att jag ska åka
till Gävle på lördag redan,, vad tog den här terminen vägen egentligen?? Tiden bara flög förbi... aja det är väl så det går om man har för roligt! Men det känns ändå weird att åka bort över sommaren,, det här är ju Örebro jag kallar HEM nu! Och jag kommer sakna det så sjukt mycket! FYYYYYY!!






Örebro i mitt hjärta!!




fridalito

& Örebro (jag) kommer sakna dig!



2010-06-06, 22:07:51

Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

Stämmer bra det :P



2010-06-12, 11:11:59 URL: http://crazyangel.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?