Tentan from hell!!

2010-06-02, 01:58:01 / Kategori: Allmänt
Fy fan alltså för tenta veckor!! Det enda man gör är pluggar, äter, dricker kaffe och äter lite till! Trots att man tycker att det suger pung så går dagarna sjukt fort. Idag så befann jag mig hos Frida 10.30 och sen 15 timmar senare hade vi fortfarande inte kommit så mycket längre typ! ... Så för att upprepa "tentaplugg suger KUK!"


Imorgon tar vi iallafall lite sovmorron och börjar inte förrän klockan 12 men under dagen/natten ska tentan fan bli klar, har inte tid att hålla på med den längre nu! Måste städa ur min längenhet på torsdag och tvätta allt jag äger typ!
Men men thats life! It´s really really sucks some times!


Bjuder på två bilder från lördagen i Köping istället!





Jag vet att jag har en enorm utväxt men jag har inte råd att fixa till den tyvärr, så ni får stå ut med det!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?