Sol, sol och mera sol!

2010-06-17, 18:00:13 / Kategori: Allmänt
Gårdagen spenderades hemma hos bästaste Sandra, vi passa på att lägga oss i solen och planerade midsommar lite grann! Kommer blir så roligt! Gammeldags midsommar med lekar, blomsterkransar och nubbe! Taggar för det redan!


I Stigslund igår! myyyyys!



Dagen har spenderats ute hos mamma och pappa i Valbo, har hunnit med att sola lite och till och med bränt mig! Är fan as röd i ansiktet och det bränns så där härligt som det gör när man varit ute en hel dag! ... Simon, jag och Danne tog tillfälllet i akt och inviga kanoten idag! Shit vad kul det är att paddla kanot av nån konstig anledning men SJUKT SJUKT jobbigt! Kommer inte kunna använda mina armar imon, men vafan... vardagsmotion kanske??

Bye the way höll jag på att ramla ur kanoten när jag skriker "Titta titta en fisk" men inser snabbt att det är en ORM SOM KOMMER SIMMANDE mot oss!!! Simon tycker att det var en bra idé att peta på den med åran, medans Daniel säger att det är luuugnt ormar kan inte bitas i vatten, dom drunknar då. Jaa men tänk om just den här ormen inte känner till den regeln då? Då dööör vi ju typ tyckte jag! ... Men för att lugna era nerver...
vi överlevde som tur var!

Jag må sakna Örebro, men jag vettefan om Selmis gör det... hon älskar att vara ute och jaga alla småkryp på mammas och pappas baksida!


Nu ska jag käka lite mat och fortsätta njuta av min ledighet!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?