Bakissöndag!

2010-06-20, 13:21:12 / Kategori: Allmänt

Shit vad jag är bakis idag!

 

 

Jag mår inte bra,, det enda jag vill ha är MAX och massa massa massa mozarella sticks! Som tur är har jag en sån snäll pojkvän (oftast) att han har gett sig ut på stan och ska fixa me some mozarella sticks!! YEY!


Igår började jag iallfall dagen med en kunglig frukost framför bröllopssändningarna på tv... säga vad man vill om monarkin men shit vad vad läckert bröllopet var! Allt folk som hade tagit sig ut på stockholmsgator och ville få en glimt av Victoria och Daniel... och Victoria var såååå vacker! Jag grinade hela vigseln! Och dagens skräll.. Agnes och Björn Skiffs! :) Men dom sjöng så sjukt fint!



 
                                








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?