Trötter!

2010-01-23, 15:01:06 / Kategori: Allmänt

Är nyss hemkommen från en sväng på stan med Cath, solade lite, köpte lite nödvändigheter till kvällens bravader som strumpbyxor och örhängen... sen så köpte vi även en VATTENPIPA! så jäkla nice! Så ikväll blir det tacos/vattenpipa kväll hos mig innan vi beger oss av till Johanna och Francisco...

Nu jag ska gå och sova lite innan jag börjar göra mig iordning för kvällen! Är så sjukt trött!

Igår var vi (Jag,Frida,Cath, Micke och Jocke) på Snabba Cash,, var aningen besviken på den.. var nog inte för att jag läst boken, för filmen och boken var inte alls nå lika varann. Höjdpunkten var ändå JW (Joel Kinneman), var han som höjde standarden på hela filmen!!! Hot Hot Hot Hot!!!











KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?