Storstäd dag!

2010-01-19, 22:08:45 / Kategori: Allmänt

NU
sitter jag och mumsar på en rejäl fruktsallad! Så jäkligt gott, sjukt underskattat!


Sitter och undrar om mitt resultat på tenta... typ alla har redan fått redan på sina, medans jag har lyckats glömma bort min kod (vi får skriva en kod på våra tentor istället för namn) alla verkar ha lagt sina i långminnet men inte jag såklart! Så jag får väl vänta tills imorgon och försöka få reda på koden på ett annat sätt! Verkar iallafall som att det har gott jätte bra för alla, så grattis till dom! Håller tummarna för mig själv!

Jag har städat bort julen idag
, torkat varenda lite vrå i lägenheten, damsugit, torkat golven, bytt gardiner och gjort det allmänt mysigt! PLUS tvättat sju maskiner med smutstvätt!

Nu ska jag återgå till tittade av So you think you can dance!  Sen blir det sängen, vi ska ha en sån där underbar 8 timmars dag i skolan imon igen! Men det ska bli kul för vi ska spela badminton på lunch rasten... sug på den ni!!

Sweet dreams!


... Just det, imorgon kommer baby hit! Var så längesen man såg honom nu, läääängtar så!!!!


Mamma & Pappa

Hej gumman!



o GRATTIS till ditt fina resultat!

Jag visste att du skulle klara det, du är ju så himla duktig!

Det lönar sig att plugga:)



Många tusen kramar från stolt mamma o pappa



2010-01-20, 12:59:23



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?