Sova?

2010-01-28, 00:24:27 / Kategori: Allmänt
Nu har jag legat i sängen klar för att sova sedan klockan elva och jag pillar fortfarande med datorn och läser massa bloggar... och nu är jag hungrig igen också! Hittade en cool ny blogg DecemberWiklunds och blev så sjukt inspirerad att tatuera mig IGEN, är alltid det men som student räcker inte ekonomin till riktigt! Men såg en ny sak som jag ville göra iallfall! Vill sätta en piercing i min axel tatuering! Så sjukt snyggt! Undra om det gör ont bara?


Ser ni piercingen i stjärnan, så vill jag också göra! Ska bygga på min fjoll tatuering på axeln först!

 

Nu jag jag stänga av datorn för att sova lite, är till och med sovmorgon imon... vi börjar inte förrän 13.15 imorgon och vi har bara en föreläsning! Sjukt nice!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?