Söndag = Pluggdag!

2010-01-10, 14:46:08 / Kategori: Allmänt
Tentan börjar närma sig och det är inte så många dagar kvar nu! Så det är dags att lägga in en högre växel och plugga lite mer. Helt ärligt så är jag inte ett dugg stressad än, vilket jag borde vara men jag tror att stressen kommer kicka in dan före eller nått sånt. Så framför böckena och datorn är vart ni kommer hitta mig idag iallfall!

Igår så ordnade Cath en tjej middag hemma hos henne... och ursch vad hon skämde bort oss, helt sjukt! Vi fick tre rätters med italienskt schema:
Förätt; Mozarella, tomat, basilika och parmaskinka! Plus Ciabatta.
Huvudrätt: Pasta med kycklingsås (m. soltorkade tomater, lök)
Efterrätt: Pannacotta med varma hallon plus hemma gjorda biscotter (stava?)
Allt var så SJUKT GOTT! Många tummar upp för Cath matlagning,, MUMMA!

Men nu åter till böckerna!

Ps.
Kolla in min frisyr,, visst är den kort! Shiiit! Ds.






















Unnade mig lite shopping igår i kylan!



Klänning från HM, Jeans och linne från Gina Trocit


Body Scrub från Åhlens, sen jag fyllde 23 har äckliga åldertecken uppstått på min kropp...


Fanny

MEN DU ÄR FIN I HÅRET!! :D Plugga hårt... Jag börjar nu, typ... Om ett tag... Kanske...

Ja du fattar ;)



2010-01-11, 09:07:14



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?