Sliten sedan heljen!

2010-01-25, 15:35:30 / Kategori: Allmänt
Gick inte upp ur sängen förrän halv ett idag, var så jäkla slut! Känner mig fortfarande bakis sen i lördags... fattar inte, tycker inte jag drack så mycket men minnesluckorna påpekar nått annat! Men kul hade vi allafall! Började med tacos och vattenpipa hemma hos mig för att sedan dra oss hem till Johanna och Francisco för att sedan dra till strömpis och ett traditionellt avslut på donken!


Det här var alla bilder jag lyckades ta dock! och inte lyckades älskling fastna på nån bild heller...





Idag började jag och Cath att mata dom glupska änderna med lite limpa, riktig pensionärs varning men det är faktiskt rätt så kul... man känner att man verkligen gjort en bra gärning! Sen tog vi en prommis till Rusta, för jag skulle köpa nya gardiner och så tänkte jag. Och det fanns NADA så besviken, sen så ångrar jag köpet av mina lampskärmar så dom vill jag lämna tillbaka. Får bli en tripp till Olssons tyger imon efter skolan tror jag!


Nu är det meningen att jag ska städa, men jag är så opepp.. får se om jag orkar! Sen är det the och scones kväll hemma hos Cath... vi ska ju självklart baka dom själva!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?