Rosa perioden är över!

2010-01-31, 23:19:36 / Kategori: Allmänt
I heljen har jag varit en riktig husfru måste jag få säga! Pimpat upp min lilla lägenhet lite, gjort en minimakeover... Jag har nämligen bytt ut allt rosa i min lägenhet mot turkost och svart. När jag flyttade hit och skulle bo själv för första gången så kände jag att min lägenhet skulle vara extra tjejig, att det skulle synas att det var en tjej som bodde i den. Så jag valde den tjejigaste färgen jag kunde komma på att dekorera min lägenhet med.. ROSA!

Men jag tröttnade snabbt på färgen rosa och kände att jag ville att min lägenhet skulle kännas lite mer vuxen.. jag är ju trots allt 23 år nu ,, höhö! Så vips så sydde jag lite gardiner, kuddfodral, köpte ny duk och två ljusstakar och bytte ut den rosa filten på soffan mot en vit!

Och visst blev det snyggt!








Nu ska jag återgå till filmtittande,, vi har nämligen hyrt Public Enimes med Mr. Johnny Depp!


Gloria

Det blev jättefint! Ha en super-vecka nu! Ta hand om dig babe!



2010-02-01, 17:35:44



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?